תפריט ראשי
ראשי: ראיונות | כתבות | חדשות
סקירות: אלבומים | DVD | הופעות
סצינה: אירועים | תמונות | פורומים
שונות: עדכונים | סרטים | וידאו
אודות: המגזין | צוות האתר
פרסום: אירוע \ באנר | חדשות
Dusturbed
Disturbed
Feed Us Go English Visit Our Facebook Page Visit Our MySpace Profile
:: אודות ::

אודות מגזין מטאליסט
מגזין מטאליסט [Metalist] הושק בשלהי שנת 2002 [נובמבר, 2002] לאחר שלא נמצא מענה תוכן איכותי לקהל המטאל בישראל, המטרה שניצבה לפניו הייתה לאסוף את חובבי הז'אנרים השונים לקהילה מאוחדת ולהוות מקור מידע למאזינים לכל גווני המטאל. המדיה הנפוצה בארץ לא נתנה מקום מספק לתחומי המוזיקה בהם עוסק המגזין והיא התמקדה בעיקרה במוזיקת פופ אלקטרונית ואלטרנטיבית - בשעה שבעולם המטאל היה ונשאר ז'אנר מוכר ומרכזי, בארץ הוא נותר בשולי התעשייה.

המגזין הוקם ע"י חברת "מטאליסט הפקות" כאשר צוות של כתבים התנדב לתרום למטרה בעדכונים שבועיים שכללו בעיקר עדכוני חדשות בסיסיים, סקירות אלבומים, כתבות וראיונות עם אנשי הסצינה המקומית, השאיפה הייתה לגדול ולהתפתח כמקור מידע. במקביל, סצינת המטאל המקומית החלה להתרחב ולשגשג כשעם השנים התקיימו יותר אירועים והגיעו לארץ יותר אמנים מחו"ל, להקות מקומיות החלו להתפתח ולהצליח וההכרה בקרב הקהל בארץ ובחו"ל גדלה והתגברה.

בחודש יולי 2005, נערכה הפרדה תפעולית בין חברת "מטאליסט הפקות" ל-"מגזין מטאליסט", המגזין החל את פעילותו כגוף נפרד, ניהולו הפעיל של האתר עבר לידיהם של אופיר מסר, עורך וכתב וותיק בצוות ואלון מיאסניקוב, עיתונאי מטאל בעל ניסיון רב שנים. השניים החלו לתפעל את האתר במלואו וכך, עם צוות כתבים גדול מבעבר, גדלה ההכרה - של גופים שונים בארץ ואף בחו"ל - במגזין וזה החל לנוע לכיוון בינלאומי עם המוניטין שצבר.



פעילות המגזין
מאז ועד היום, צוות מגזין מטאליסט ערך למעלה מ-400 ראיונות עם הלהקות והאמנים הגדולים בז'אנר כדוגמת: Rammstein, In Flames ו-Ronnie James Dio וכמובן מגוון האמנים המקומיים שאף חלקם קיבלו הכרה בינלאומית. במגזין נעשו מעל ל-1200 סקירות אלבומים ו-DVD בכל ז'אנר [מטאל] אפשרי. המגזין עבר ממתכונת עדכון שבועי לעדכונים יומיומיים, סיקר הופעות קטנות וגדולות בארץ וגם בחו"ל, העלה כתבות עומק על תחומים שונים המעניינים את קהל המטאל והוסיף מדור סרטים המתמקד בעיקר בסרטי אימה. כמו כן עלו המלצות שונות, מאגר להקות, חדשות מהארץ ומהעולם, פרופילים, גלריות תמונות ועוד, מה שהוביל את האתר להיות מגזין המטאל הנקרא ביותר בישראל וכזה המוכר היטב גם לחברות התקליטים וההפקה הגדולות בעולם.

צוות מגזין מטאליסט מורכב מאנשים שונים [חלקם מוזיקאים בעצמם] שצמחו מתוך תחום המטאל, כאשר כל אחד מהם מתמקד בדרך כלל בז'אנר שונה. המגזין אינו מייצג שום גוף או דעה מסוימת והוא שם לו למטרה לקדם את ההכרה של תעשיית המטאל המקומית והמטאל הישראלי ברחבי העולם.

אודות פרסום צוות האתר צור קשר
:: חיפוש במגזין ::
 
:: סקירות אלבומים ::

Bruce Dickinson – The Mandrake Project

Vespertine - Desolate Soil

Sinnery – Below The Summit

Winterhorde - Neptunian

Oceans On Orion – Start From Nothing

Spawn of Evil – Sadistic Missionaries
>> סקירות נוספות <<

:: עדכונים ::

כתבה:
עשרה אלבומי מטאל שאולי פספסתם

כתבה:
מטאל מזרח תיכון – על הרכבי המטאל של המזרח התיכון

כתבה:
2023 במטאל – סיכום שנה ישראלי של מגזין מטאליסט

כתבה:
2023 במטאל – סיכום בין לאומי של מגזין מטאליסט

ראיון:
הקוסמונאוטית של המטאל - ראיון עם אנה וולצ'וק, בעלי מועדון הגאגרין

כתבה:
שלושה מוזיקאים ומטאליסט נכנסים לפאב: על פרויקטי צד לא מטאליים
>> עדכונים נוספים <<
:: אירועים ::
[14/03/2024]
Structural - "Decrowned" release show
[30/03] Eternal Struggle Hafia hardoce fe(a)st
>> לפרסום בלוח אירועים <<
:: כל הזכויות שמורות © מגזין מטאליסט 2002-2014 ::                                                                                :: אתר זה מיוצג על-ידי אילון, אגרט ושות' עורכי דין ::