תפריט ראשי
ראשי: ראיונות | כתבות | חדשות
סקירות: אלבומים | DVD | הופעות
סצינה: אירועים | תמונות | פורומים
שונות: עדכונים | סרטים | וידאו
אודות: המגזין | צוות האתר
פרסום: אירוע \ באנר | חדשות
OnTour
Disturbed
Feed Us Go English Visit Our Facebook Page Visit Our MySpace Profile
:: סקירות אלבומים ::

לאתר הרשמי: לחצו כאן
חברת תקליטים: Spinefarm Records


רשימת השירים:



01. Knucklehugs (Arm Yourself with Love)
02. The Age of Vulture Culture
03. Superhero Jagganath
04. Vision of the Purblind
05. Lady Clandestine Chainbreaker
06. Jigsaw Hustle
07. Pulse of the Incipient
08. Ode to the Innocent
09. Interruption
10. Cul-de-Sac Semantics
11. Karma Bonfire
12. Climbing the Eyeball
13. Porch of Perception


ציון:

16/09/2018
Diablo Swing Orchestra – Pacifisticuffs
מאת: יוני אורן


אין כזה דבר אנשים שלא אוהבים מטאל.
את המשפט הזה אני מציג במקרים רבים בפני אנשים שמגלים שהמטאל הוא מסגנונות המוזיקה החביבים עליי. בתגובה אני זוכה מהם לרוב למבט של חוסר אמון. אני לא עוצר שם וממשיך להסביר שלמטאל כל כך הרבה תת-סוגות המושפעות מכל כך הרבה סגנונות מוזיקה, שמעטים מאוד המאזינים שלא יצליחו למצוא אף להקה שמבצעת כראוי את הסגנון האהוב עליהם (בתוספת מטאל).


בשנת 2009, בסמוך ליציאת האלבום Sing Along Songs for the Damned and Delirious, נחשפתי ל-Diablo Swing Orchestra השוודים (להלן DSO) אשר היוו עבורי הוכחה מוצקה לנכונות המשפט. הלהקה אמנם נכנסת לקטגוריית ה-Avant Garde Metal, אבל תמיד תיארתי אותם כ-"שומעים הרבה מוזיקה ועושים מה שבא להם". אם הם הצליחו למצוא חן בעיני סבתא שלי, הם יצליחו למצוא חן בעיני רבים אחרים.

ב-2014 נתבשרנו על עזיבתה של זמרת הלהקה AnnLouice Lögdlund בעקבות רצונה ללכת בעקבות קריירת אופרה, כשאת מקומה תפסה Kristin Evegård הפחות אופראית. תוך זמן קצר זכינו להצצה בצורת סינגל הדיסקו Jigsaw Hustle שגרם לי להאמין שהנה קרבים ובאים שירים חדשים ונהדרים.

לאחר 3 שנים של המתנה וציפייה (עם קצת כעס על הטיזינג), הגיעו לבסוף השירים בצורת האלבום Pacifisticuffs אשר ממשיך לעשות את מה ש-DSO יודעים לעשות – מה שבא להם ובהרבה סגנונות.

את האלבום פותח השיר Knucklehugs (Arm Yourself with Love) אשר תואר ע"י חברי הלהקה בתור "כשה-Sex Pistols פגשו את Johnny Cash" – יצירה אנרגטית וקופצנית בעלת השפעות קאנטרי חזקות ותיפוף שובר של Johan Norbäck. בין צ'לו שעושה קטע בנג'ו, חצוצרות של קטעי מרדף מסרטים מצוירים ושירת crooning שלא הייתה מביישת את אלביס, שנייה מ-2:27 הדקות של השיר לא מתבזבזת.

משם אנו ממשיכים אל The Age of Vulture Culture שיצא ישירות מהקרנבל בברזיל ושמוביל אותנו אל Superhero Jagganath – יצירה שנעה בין בוסה-נובה רגוע ובין מטאל מכסח, ניגוד שעשוי להיות קשה לעיכול בהאזנות הראשונות.

שירת האופרה של AnnLouice באלבומים הקודמים אמנם היוותה ייחודיות בסאונד של הלהקה, אך שירתה העוצמתית של Kristin המתבלטת באלבום הזה בשיריםLady Clandestine Chainbreaker ו-Interruption ממחישה שהשינוי הסגנוני מרענן ונכון. השירה הקליטה מקלה על ההאזנה ולשם שינוי קל להבין את המילים. ההשפעה ה-Kate Bush-ית וה-Tori Amos-ית לוקחת את השירים אל מקום יותר עכשווי ונגיש.

קטעי מעבר כמו Vision of the Purblind או Pulse of the Incipient הם הצד החלש של האלבום. הקטעים, שנועדו "לנקות את החך" בין שיר לשיר בהכנה לשיר הבא, מרגישים כמו תוספת מלאכותית שרק מעכבת אותי מלשמוע את הקטע הבא.

שיא האלבום מגיע בצורת Karma Bonfire - שיר סווינג שנלקח ישירות מרחובות ניו אורלינס. בעוד הזמר Daniel Håkansson נכנס בשירה גברית כוחנית וגבוהה, מצאתי את עצמי צוחק בקול מכמה שהשיר נשמע טוב ונכון. אם מישהו יודע לעשות סווינג, זה הם.

האלבום נגמר בקטע הקצר Porch of Perception שמחזיר אותנו לנקודת ההתחלה של האלבום ומעלה רצון מיידי להאזין לו פעם נוספת. DSO נתנו לנו אלבום מהנה ומגוון הנושא בשורה – למטאל פנים רבות ושונות. אולי Pacifisticuffs הוא מה שיכניס גם את סבתא שלכם למטאל.

[ פרסם תגובה חדשה ]
:: ניווט ::

[#] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]

:: שתפו ::
FaceBook MySpace Twitter Email This
:: חיפוש במגזין ::
 
:: סקירות אלבומים ::

Judas Priest – Invincible Shield

Bruce Dickinson – The Mandrake Project

Vespertine - Desolate Soil

Sinnery – Below The Summit

Winterhorde - Neptunian

Oceans On Orion – Start From Nothing
>> סקירות נוספות <<

:: עדכונים ::

כתבה:
להקות של אלבום אחד

כתבה:
עשרה אלבומי מטאל שאולי פספסתם

כתבה:
מטאל מזרח תיכון – על הרכבי המטאל של המזרח התיכון

כתבה:
2023 במטאל – סיכום שנה ישראלי של מגזין מטאליסט

כתבה:
2023 במטאל – סיכום בין לאומי של מגזין מטאליסט

ראיון:
הקוסמונאוטית של המטאל - ראיון עם אנה וולצ'וק, בעלי מועדון הגאגרין
>> עדכונים נוספים <<
:: אירועים ::
[14/03/2024]
Structural - "Decrowned" release show
[30/03] Eternal Struggle Hafia hardoce fe(a)st
>> לפרסום בלוח אירועים <<
:: כל הזכויות שמורות © מגזין מטאליסט 2002-2014 ::                                                                                :: אתר זה מיוצג על-ידי אילון, אגרט ושות' עורכי דין ::