תפריט ראשי
ראשי: ראיונות | כתבות | חדשות
סקירות: אלבומים | DVD | הופעות
סצינה: אירועים | תמונות | פורומים
שונות: עדכונים | סרטים | וידאו
אודות: המגזין | צוות האתר
פרסום: אירוע \ באנר | חדשות
OnTour
Disturbed
Feed Us Go English Visit Our Facebook Page Visit Our MySpace Profile
:: Articles ::

13/01/2019
סיכום שנה - צלמים
כתבו וצילמו: צלמי צוות מטאליסט

זה קשה לצלם הופעות.

הקוראים שהיו נחשפים לדיונים בקבוצת הוואטס אפ של מטאליסט אחרי הופעה היו נדהמים מאורך הדיונים שמקיימים הצלמים בעת ולאחר צילום כל הופעה. על הלהקה, התאורה, המיקום, כל זה מלווה בתלונות רבות על התאורן שעשה את המקסימום שלו לדפוק להם את התמונות או ללהקה שלא זזה כל הסט וארגנה להם גלריה מצ'עממת להחריד.

בסופו של דבר צילום הופעות הוא תת-ז'אנר בפני עצמו, ולדעת להביא תמונות מעניינות, יפות חזותית ואולי גם כאלו שמספרות סיפור - זה קשה פי 2 בהופעה כתוצאה מהדינמיות חוסר ההתאמה המובנה של האוביקט למטרה של הצלם. איך שהוא הצוות שלנו מתגבר שוב ושוב על הקשיים האלה ומביא תמונות מדהימות מהופעות - של להקות מהארץ ובחו"ל.

כמו בכל שנה, הושבנו את צוות מדפיסי המגנטים שלנו לבחור אילו תמונות שלהם הם הכי אהבו בשנת 2018 - והתוצאה מגוונת ומרהיבה כאחד. הנה סיכום צלמי מטאליסט לשנת 2018: צפייה מהנה:


אייל פאר

טריביוליישן - המבט של אדם זארס - צולם בעדשה ידנית בגאגרין.



סטיריקון - סר סיגורד ״סאטיר וונגרייבן״ - מה עוד יש לומר . צולם בבארבי.



דים-אורה - כמו שניתן להבין מהבחירות שלי אני חובב הז׳אנר - שמח לראות שיש בארץ להקות כאלה כן ירבו - צולם בגאגרין



אלון לוין

אז בניגוד לשנים הקודמות, השנה ממש נלחמתי כדי להגיע לשלוש תמונות. ולא, אף אחת מהן לא קשורה ללהקות מחו"ל כי הבשורה לדעתי קיימת בלהקות המקומיות שלנו.

הראשונים - הוטבוקס, באירוע האהוב עליי אישית בשנה - המטאל באטל. אני כלכך אוהב את האירוע הזה מהסיבה שתמיד רואים שם את הרעב שיש לחבר'ה החדשים והוטבוקס עונים בצורה מושלמת לתיאור הזה "רעב". הם נותנים שואו שאפילו מישהו שלא הכיר אותם קודם (כמוני) נהנה ורק רצה עוד.



אמשיך עם Unleash The Pain שחיממו את Walkways המעולים. גם בהופעה הזו היה ניתן לשמוע שיש משהו מיוחד מאוד בהרכב הזה וכיאה לחימום טוב, הם ידעו לתקשר גם עם הקהל ולהכין אותו למה שמגיע ולהפוך להיות סוג של מיין איבנט בעצמם!



אסיים עם התמונה האולי לא הכי טובה שלי השנה, אבל אני מעולם לא חשבתי שמטאל יכול להיות כל כך מגניב עם חלילית. דניאל סאסי מראה בדיוק מהם השורשים שלה בהופעת ההשקה של אביה ופשוט לא היה ניתן להתעלם מהכישרון הפורץ הזה. אנחנו עוד נשמע עליה הרבה



אלכס ימפולסקי

Lie'd - מהלהקות שצמחו ביחד איתי - הם התחילו לנגן כשאני התחלתי לצלם הופעות, אז יכולתי לראות כמה הם גדלו והתחזקו בשנים האלה.



Orpheus Blade - מה אני אגיד? אני אוהבת את השואו ואת המוזיקה, מספיק כדי לצלם הרבה הופעות וגם לצלם להם קליפ.



Pain of Salvation - זאת הייתה הפעם השלישית שראיתי אותם בלייב והפעם הראשונה שנכנסתי בתור צלמת והגשמתי חלום לצלם את הקפיצה של כל הלהקה ב- Linoleum



טל צבר

look but don't touch - ערב שכולו על טהרת סולניות. מקווה שבעתיד לא נצטרך ערב מיוחד, כי סולניות מטאל יהיו דבר שכיח



טסטמנת בארץ, חלום שהתגשם, הופעה מעולה!



שלום אני טל , ואני בת 38 וחצי, ואני שומעת מטאל מגיל 12. מעניש הפילו לי את הלסת לרצפה. זה לא קורה הרבה.



יאיר אבלסון

Yingwie Malmsteen - הגיטריסט הענק הזה הופיע אצלנו ואין ספק שהוא וירטואוז ענק. אחד האתגרים, בתור צלם, בצילום הזה היה העובדה שהוא בחר (מסיבה ששמורה עימו) להופיע לאורך כל ההופעה עם אור אדום. צריך להיות יצירתיים במקרים כאלה וכך מצאתי את עצמי מצלם את התמונה הזו, אחת האהובות עלי מההופעה שלו.



Shiran Band - הלהקה השיקה את אלבום הבכורה המצויין שלה ולי הזדמן לצלם אותם בהופעה מלאת אנרגיה ואמוציות, והתמונה הזו ממחיזה בעיניי את האנרגיות ששירן עצמה הביאה להופעה, מראה לכולם שמטאל ישראלי בהחלט נותן בראש.



Vitalism - לא תראו פה הרבה תמונות מתופפים. למעשה, אני מוכן להתערב שזו תמונת המתופפים היחידה בסיכום השנה שלנו. אבל המתופף של הלהקה הברזילאית הצעירה הזו הוא חיה רעה והתמונה הזו היא אחת התמונות האהובות עלי מכל מה שצילמתי במהלך השנה.



ירון הורינג

Venus In Fear - ברני, הגיטריסט של להקת Venus in fear, להקת פרוג חיפאית שזכיתי לראות להכיר ואפילו להציץ מדי פעם לתוך תהליך היצירה שלהם עד לשחרור אלבום הבכורה שלהם. בחרתי בתמונה הזו כי אני פשוט אוהב את זווית הצילום הזו ומאוד מתחבר לתאורה שגורמת לו להראות כאילו הוא לבדו לגמרי על הבמה. (והוא לא)



Shiran- השנה זכיתי ללוות את Shiran Band – זוכי המטאל באטל הישראלים לתחרות הבינלאומית בוואקן, גרמניה.
בתמונה אפשר לראות את יוני ביטון, בסיסט ההרכב – על במת הבאטל בוואקן, יש בתמונה הזו אלמנט גרפי שאני מאוד אוהב – הקווים של הבס ופס התאורה שמצטלבים זה בזה, ואלמנט רגשי – אני יודע כמה יוני חלם על הבמה הזו, ואפשר להרגיש את האנרגיה המטורפת שנטען בה בזווית הזו בדיוק. (או שזה סתם הדמיון המפותח שלי, לכו תדעו)



In Flames - לראות את In Flames על במת הענק של וואקן היה אחד מהאירועים הטובים ביותר שיצא לי לחוות בשנת 2018, קשה לי לתאר את התחושה ששטפה אותי כשעמדתי וצילמתי אותם ממרחק יריקה ממש.
אני חושב שהתמונה הזו של ביורן גלוט –גיטריסט ההרכב, מעבירה את העוצמה והאנרגיה שעוטפים אותו בפרט ואת ההרכב הקסום הזה, בכלל.



נדב דרורי

השנה היתה הפעם הראשונה שלי בפסטיבל מטאל בחו"ל, ואני יכול להגיד בביטחון שנשאר טעם של עוד. לשם (או לפסטיבלים אחרים) אני בטוח אחזור. זכיתי לצלם בפסטיבל Graspop שבעיר Dessel, בלגיה שהיה בחודש יוני, וזו רק תמונה אחת מיני רבות שצילמתי שם.



השנה גם היתה הפעם הראשונה שזכיתי לצלם את Eluveitie, אחת מלהקות המטאל הראשונות שהתחלתי לשמוע אי שם בימי התיכון (גילוי נאות, זו גם הפעם הראשונה שלי בהופעה שלהם). הם כבר לא בהרכב המקורי, אבל עדיין מפוצצים את הבארבי באנרגיות שלהם.



Liquid Dreams - הרכב המחווה שקם במיוחד לכבוד מופע המחווה המרגש מאוד ל Dream Theater לזכרו של טל פסקל ז"ל, יחד עם הרכבים נוספים.



עמית ליבר

Ozzy - למורת רוחם של כל המליצים - אוזי הגיע במסגרת טור הפרידה/פרישה שלו ונתן הופעה גדולה מהחיים למרות או בזכות הגיל, סמים ורוקנרול, יחד עם זאק ווילד האגדי.



A7X - כן מטאל, לא מטאל - דבר אחד בטוח- ההופעה של אבנג׳ד סבנפולד היתה אירוע גדול ומשמעותי אותו זכיתי לצלם אחרי שנים רבות של ציפייה להגעתם לארץ של אלפי מעריצים.



Cradle of filth - פייבוריטית אישית שלי ואחת הלהקות הראשונות שיצא לי לראות לייב לפני כמעט 20 שנה. תמיד נותנים שואו איכותי הן מבחינת ביצוע מוסיקלי והן מבחינת השואו וכל המסביב.


[ פרסם תגובה חדשה ]
:: שתפו ::
FaceBook MySpace Twitter Email This
:: חיפוש במגזין ::
 
:: סקירות אלבומים ::

Judas Priest – Invincible Shield

Bruce Dickinson – The Mandrake Project

Vespertine - Desolate Soil

Sinnery – Below The Summit

Winterhorde - Neptunian

Oceans On Orion – Start From Nothing
>> סקירות נוספות <<

:: עדכונים ::

כתבה:
להקות של אלבום אחד

כתבה:
עשרה אלבומי מטאל שאולי פספסתם

כתבה:
מטאל מזרח תיכון – על הרכבי המטאל של המזרח התיכון

כתבה:
2023 במטאל – סיכום שנה ישראלי של מגזין מטאליסט

כתבה:
2023 במטאל – סיכום בין לאומי של מגזין מטאליסט

ראיון:
הקוסמונאוטית של המטאל - ראיון עם אנה וולצ'וק, בעלי מועדון הגאגרין
>> עדכונים נוספים <<
:: אירועים ::
[30/03/2024]
Eternal Struggle Hafia hardoce fe(a)st
[14/03] Structural - "Decrowned" release show
>> לפרסום בלוח אירועים <<
:: כל הזכויות שמורות © מגזין מטאליסט 2002-2014 ::                                                                                :: אתר זה מיוצג על-ידי אילון, אגרט ושות' עורכי דין ::