תפריט ראשי
ראשי: ראיונות | כתבות | חדשות
סקירות: אלבומים | DVD | הופעות
סצינה: אירועים | תמונות | פורומים
שונות: עדכונים | סרטים | וידאו
אודות: המגזין | צוות האתר
פרסום: אירוע \ באנר | חדשות
OnTour
Disturbed
Feed Us Go English Visit Our Facebook Page Visit Our MySpace Profile
:: Articles ::

06/06/2019
אלבום קלאסי - S.O.D – Speak English Or Die
כתב: אלון מיאסניקוב

השנה הייתה 1985. רונלד רייגן, שחקן קולנוע לשעבר, הושבע לכהונה שניה כנשיא, הסרט "בחזרה לעתיד" יוצא לקולנוע והופך להיות שובר הקופות הגדול של השנה, והמשחק סופר מריו משוחרר על עולם של ילדים תמימים.

באותה שנה מוחו הקודח של סקוט איאן (המוכר גם בשמו היהודי בהרבה סקוט רוזנפלד) מחליט כי לא מספיק לו האלבום הטרי והמצליח Spreading The Disease שהוציא עם Anthrax, והוא רוצה להוציא אלבום הארד קור רצחני שמשלב את שתי האהבות הגדולות שלו – Thrash ו Punk, מה שמוביל אותו לגייס את מתופף הלהקה שלו Charlie Benate ואת שני המגוייסים הטריים בילי מילאנו, בסיסט להקת הפאנק The Psychos שהפעם צורף כסולן, והבסיסט Dan Lilker – הבסיסט המקורי של Anthrax שניגן וכתב עם איאן את אלבום הבכורה של הלהקה.

ולאוויר העולם יצאו ה Stormtroopers Of Death, שבת'כלס התחילו מציור שצייר איאן חובב הקומיקס של דמות בשם Sargent D, דמות של סמל צבאי שונא כל, גזען, מיזוגן, סוג של בנצי גופשטיין במדים רק עם שם שהוא לא מהחבובות.

אז מה יש באלבום הזה? 21 שירים באורך שבין 00:02 שניות, ועד 2:32, שילוב של הארד קור רצחני עם Thrash ואפילו Grindcore, טקסטים שנעים בין מצחיקים, לסתם פסיכים, כולל שירים שמוקדשים למזרח-התיכון (Fuck The Middle East), שיר המוטיבציה Kill Yourself (Why don't you Kill yourself Now) ו Speak English Or Die המוקדש לאזרחים טריים בארה"ב שטרם התאקלמו, הכול פשוט, מהיר, עצבני ומאופיין בשיא ההתחשבות והפוליטקלי קורקט האפשרית.

בוא נאמר את זה ככה, היום אלבום כזה לא היה יוצא. יש מצב ש Antifa, ארגוני זכויות נשים, ארגונים פרו-פלשתינים ואפילו ארגונים לאיכות הסביבה היו שורפים את החבורה הזאת בחיים בשם הסובלנות וההבנה.

בשבילי זה אלבום שהוא חתיכת נוסטלגיה, אבל גם ריאליסטית בהאזנה מחודשת בערך 30 שנה אחרי ששמעתי אותו לראשונה – זה פשוט פיסת גאונות טיפשית ביותר שנותן לך 20 דקות בערך של הנאה מטאלית צרופה.

[ פרסם תגובה חדשה ]
:: שתפו ::
FaceBook MySpace Twitter Email This
:: חיפוש במגזין ::
 
:: סקירות אלבומים ::

Judas Priest – Invincible Shield

Bruce Dickinson – The Mandrake Project

Vespertine - Desolate Soil

Sinnery – Below The Summit

Winterhorde - Neptunian

Oceans On Orion – Start From Nothing
>> סקירות נוספות <<

:: עדכונים ::

כתבה:
להקות של אלבום אחד

כתבה:
עשרה אלבומי מטאל שאולי פספסתם

כתבה:
מטאל מזרח תיכון – על הרכבי המטאל של המזרח התיכון

כתבה:
2023 במטאל – סיכום שנה ישראלי של מגזין מטאליסט

כתבה:
2023 במטאל – סיכום בין לאומי של מגזין מטאליסט

ראיון:
הקוסמונאוטית של המטאל - ראיון עם אנה וולצ'וק, בעלי מועדון הגאגרין
>> עדכונים נוספים <<
:: אירועים ::
[14/03/2024]
Structural - "Decrowned" release show
[30/03] Eternal Struggle Hafia hardoce fe(a)st
>> לפרסום בלוח אירועים <<
:: כל הזכויות שמורות © מגזין מטאליסט 2002-2014 ::                                                                                :: אתר זה מיוצג על-ידי אילון, אגרט ושות' עורכי דין ::