תפריט ראשי
ראשי: ראיונות | כתבות | חדשות
סקירות: אלבומים | DVD | הופעות
סצינה: אירועים | תמונות | פורומים
שונות: עדכונים | סרטים | וידאו
אודות: המגזין | צוות האתר
פרסום: אירוע \ באנר | חדשות
OnTour
Graspop
Feed Us Go English Visit Our Facebook Page Visit Our MySpace Profile
:: Articles ::

15/04/2020
מתוך הלא נודע 4
כתב: ראובן שליט

Black Curse - Endless Wound

מה קורה כשגיטריסט Blood Incantation, המתופף של Khemmis, הבסיסט של Primitive Man והסולן של Spectral Voice מחליפים תפקידים ונפגשים לעשות מוזיקה?! נולד בשעה טובה וחשוכה סופר-הרכב מהסצנה המטורפת של דנוור קולורדו. אלבום הבכורה של Black Curse שנקרא Endless Wound מאגד בתוכו את האיכויות של רוב להקות המקור ושובר לנו את הפנים עם דת'-דום מלוכלך, סלאדג'י ואווירתי כמו טיול מאורגן בחדרי מתים שהקירור בהם התקלקל לפני יומיים.





Don't Walk On The Mass Graves - Mourning Beloveth/ The Ruins of Beverast


הספליט הבא מייעץ לנו דווקא לא להלך לנו מעל קברי אחים, ולמה לא בעצם?! אולי כי קורונה בחוץ וצריך להישאר בבית, ואולי כי בשביל החוויה המרנינה הזו, אין צורך לקום, להתלבש ולטרוח כל כך, אלא פשוט לשבת בבית ולשמוע את שני הקטעים שמהם הוא עשוי. הקטע הראשון שייך ל-Mourning Beloveth והקטע השני הוא ההוצאה הראשונה של The Ruins of Beverast מאז Exuvia המופתי לפני כשלוש שנים. אם עייפתם מכל השמחה הזו בחוץ והעליזות הגלובלית בימים אלו, הנה לכם אתנחתא מלנכולית קצרה.


Forndom - Faþir

אבל אם מתאים לכם ליפול עמוק יותר אל מעמקים מלנכוליים אמיתיים, יש שבדי אחד שדאג לכם להוצאה שתמיט עליכם את כל כובד משקלו של עולם עתיק, פראי ומוסכן בו שולט הטבע העגום של צפון אירופה, והאדם אינו אלא נווד טונדרות חולף שנע כדי לשרוד ושורד כדי לנוע. Faþir האלבום החדש של פרויקט הפולק/נאו פולק/פולק אמביינט השבדי Forndom הוא יצירה צוננת ועגומת שמע שתאריך את החורף בליבכם אל תוך החום המזרח תיכוני המתעורר עתה.


Automb - Chaosophy

כן כן, כולנו אוהבים להתחכם, אבל לפעמים מה שבאמת צריך זה ישירות של אגרוף מכוון היטב למרכז הפרצוף. אכן, לפעמים מה שבאמת צריך זו מנה הגונה של בלאק שבדי מהיר, חד, אלים ומפלרטט ללא בושה עם אלמנטים וגישה של דת' מטאל, וזה בדיוק מה שהחבורה הקטנטנה מפיטסבורג פנסלבניה הקרויה Automb עושה. אלבומם החדש Chaosophy מציג עטיפה יפה, סולנית זעירה עם גרון של שד חולה בקורונה ורוח מרדוקית ובלפגורית למופת. מומלץ לכועסים ולכועסות שבינינו.


From The Vastland – The Haft Khan
Elder – Omens


ועכשיו לשני אלבומים שאני מצפה מאוד ליציאתם במלואם לרשת. שני אלבומים שונים מאוד – הראשון הואThe Haft Khan האלבום המלא השישי של פרויקט היחיד האיראני-נורבגי From The Vastland. מדובר בפרויקט בלאק זורואסטרי שמשלב בין בלאק סקנדינבי קלאסי ועשוי מצוין, ובין בלאק אוריינטלי סטייל מלכאש ושות'. בקיצור, תענוג של דבר. השני הוא Omens אלבומם החדש של Elder שהיא להקת הסטונר-הארד רוק הטובה בעולם כרגע מבחינתי. האמת אני לא מצפה לרמת המופתיות החד פעמית של Reflections of a Floating World, אבל בהתחשב בזה שמדובר ב-Elder גם דברים "בינוניים" שלהם, יעשו לי השנה.

בריאות ומטאל!

[ פרסם תגובה חדשה ]
:: שתפו ::
FaceBook MySpace Twitter Email This
:: חיפוש במגזין ::
 
:: סקירות אלבומים ::

Judas Priest – Invincible Shield

Bruce Dickinson – The Mandrake Project

Vespertine - Desolate Soil

Sinnery – Below The Summit

Winterhorde - Neptunian

Oceans On Orion – Start From Nothing
>> סקירות נוספות <<

:: עדכונים ::

סקירת הופעה:
כל הדרכים מובילות לעשור - סקירת הופעת העשור לאלבום הבכורה של Walkways

כתבה:
להקות של אלבום אחד

כתבה:
עשרה אלבומי מטאל שאולי פספסתם

כתבה:
מטאל מזרח תיכון – על הרכבי המטאל של המזרח התיכון

כתבה:
2023 במטאל – סיכום שנה ישראלי של מגזין מטאליסט

כתבה:
2023 במטאל – סיכום בין לאומי של מגזין מטאליסט
>> עדכונים נוספים <<
:: אירועים ::
[17/05/2024]
Nailien Invasion - השקת אלבום
[06/04] Metal Carnival
[27/04] Prowlers - Warfare
[29/04] Break the cycle
[23/05] Prey For Nothing - 15 years of Violence Divine
>> לפרסום בלוח אירועים <<
:: כל הזכויות שמורות © מגזין מטאליסט 2002-2014 ::                                                                                :: אתר זה מיוצג על-ידי אילון, אגרט ושות' עורכי דין ::