תפריט ראשי
ראשי: ראיונות | כתבות | חדשות
סקירות: אלבומים | DVD | הופעות
סצינה: אירועים | תמונות | פורומים
שונות: עדכונים | סרטים | וידאו
אודות: המגזין | צוות האתר
פרסום: אירוע \ באנר | חדשות
OnTour
Graspop
Feed Us Go English Visit Our Facebook Page Visit Our MySpace Profile
:: סקירות הופעות ::

27/05/2006
Kreator בקאמבאק קטלני בישראל!
מאת: לירן

לפני כחודש חבר שלי שלח לי הודעה ושאל אותי אם אני יודע משהו על זה שלהקת Kreator מגיעה לישראל. אמרתי לו שאני לא מאמין, אבל אני אבדוק. למרות שבדקתי עשרות פעמים, ראיתי את הפלייר מול העיניים שוב ושוב - אני עדיין לא האמנתי - אני הולך לראות הופעה של אלי הט'ראש מטאל הגרמניים בארץ הקודש. הגעתי למועדון התיאטרון יחסית מוקדם, באזור השעה שבע וחצי בערב יחד עם כמה חברים, ונוכחתי שאין הרבה קהל. לאחר סיבוב קצר לראות מי נמצא ומי לא, ישבתי קצת בחוץ ולקראת 9 וחצי נכנסתי פנימה. המועדון היה כמעט מלא מפה לפה, למרות שאני בטוח שלא היה סולד אאוט לגמרי. היה רעש רב באולם וכמעט לא היה ניתן לשמוע את התקלוט, והייתי עסוק בלנחש איזה שירים רצים ברקע.

כל זה התגמד ליד האירוע המרכזי - Kreator עלו לבמה ואני תפסתי את הראש. ההפגזה הארטילרית התחילה עם שיר הנושא של האלבום האחרון, "Enemy Of God". עמדתי כלא מאמין נוכח מה שקורה מולי. שני מעגלי פוגו, "מושפיט" אכזרי, ואני עדיין לא קולט. למרות אי-אלו חוסר שלמויות בסאונד, כשמולי עומדת להקת הט'ראש הטובה בעולם ונותנת אולי את ההופעה הכי טובה שראיתי בהופעה בארץ (יחד עם Dio), ומפציצה להיטים כמו איזה ג'וק בוקס מפלצתי - "Impossible Brutality" שהתחיל ישר אחרי השיר הראשון המשיך לרסק את המקום.

בסוף השיר התפנו Kreator לנגן טיפה מהחומר הישן, וכשמילי "פטרוזיליה" אמר שאיך שהוא נכנס למועדון הוא הרגיש את האגרסיות המטורפות באוויר - לאף אחד לא היה ספק, השיר הבא הולך להיות "Extreme Aggressions". לא הספקתי להתאושש מזה, עדיין מנסה לעכל את מה שאני רואה, ההפצצה נמשכת עם עוד להיט מטורף - "People Of The Lie". אני חושש ששברתי לכמה אנשים עצמות בפוגו שהלך שם. להיט אחרי להיט, אחרי להיט, כשאפשר לציין לטובה את "Awakening Of The Gods" ואת "Phobia" האלמותיים.


היו בקהל, כמו שגם מילי ציין, באנגלית קלוקלת, אנשים מכל הגילאים - כאלו צעירים שהיו ילדים קטנים כש-Kreator הגיעה להופעה בארץ בפעם הראשונה, אי שם לפני 200 שנה (שנת 92'), ואנשים שהיו גם אז, וחזרו לקבל עוד מנת אולדסקול-ט'ראש לווריד גם הפעם. הקהל התאהב במילי, מילי התאהב בקהל, ואפילו הבטיח שיעברו הרבה פחות מ-14 שנה עד הפעם הבאה שהלהקה תחזור לדרוך על אדמת הקודש. וכך, לאחר כשעה וקצת של רצח ירדו חברי להקת Kreator מהבמה, אבל אף אחד בקהל לא האמין שזה באמת הסוף של ההופעה...

הלהקה לא נתנה לקהל יותר מדי זמן להתאושש, וחבריה חזרו עם מנת מטאל איכותית נוספת. מילי אמר שהקהל המטורף נתן את ההוכחה לכל מספידי המטאל שהמטאל חי ובועט, ויש קהל מטאל מצוין גם כאן בישראל. שורת להיטים נוספת החלה, כש-Terrorzone הביא את הכאסח לרמה חדשה כצפוי וזה הביא אותי למסקנה אחת - צריך עוד Kreator! למרות שכבר הייתי מותש, מוכה, מיוזע עד לשד עצמותיי וחסר קול, הייתי מוכן שההופעה תתחיל מחדש בכל רגע נתון.

לקראת סוף ההופעה פטרוזה אמר שהם רגילים לשמוע דבר אחד בסוף כל הופעה שלהם ואני ישר חשבתי על "Flag Of Hate", אבל כשהוא אמר שזאת מילה אחת - אני מיד צרחתי בכל מה שנשאר מהגרון שלי - "Tormentor!!!"... ומסתבר שעל סיומת יותר טובה מזאת לא יכולתי לחלום. למרות שהמילה התבררה להיות "Hate", כשפטרוזה אפילו מאיית אותה לקהל, Kreator אכן פצחו בשיר האדיר ביותר שלהם לדעתי, ומיד לאחריו ביצעו את "Tormentor" - שתי מכות לפנים, איזה מלכים. אני לא יודע מה איתכם אבל אני עדיין לא מאמין שראיתי את כל זה - מי שלא היה הפסיד ובענק.

רשימת השירים:
Enemy Of God
Impossible Brutality
Extreme Aggressions
People Of The Lie
Voices Of The Dead
Violent Revolution
Suicide Terrorist
Awakening Of The Gods
Coma Of Souls
Pleasure To Kill
Phobia
Terrible Certanty
Riot Of Violence
Betrayer

הדרן:
Terrozone
Renewal
Love Us Or Hate Us
Flag Of Hate / Tormentor

לתמונות מההופעה - גלרייה 1
לתמונות מההופעה - גלרייה 2

[ פרסם תגובה / קרא תגובות (5) ]
:: שתפו ::
FaceBook MySpace Twitter Email This
:: חיפוש במגזין ::
 
:: סקירות אלבומים ::

Judas Priest – Invincible Shield

Bruce Dickinson – The Mandrake Project

Vespertine - Desolate Soil

Sinnery – Below The Summit

Winterhorde - Neptunian

Oceans On Orion – Start From Nothing
>> סקירות נוספות <<

:: עדכונים ::

כתבה:
להקות של אלבום אחד

כתבה:
עשרה אלבומי מטאל שאולי פספסתם

כתבה:
מטאל מזרח תיכון – על הרכבי המטאל של המזרח התיכון

כתבה:
2023 במטאל – סיכום שנה ישראלי של מגזין מטאליסט

כתבה:
2023 במטאל – סיכום בין לאומי של מגזין מטאליסט

ראיון:
הקוסמונאוטית של המטאל - ראיון עם אנה וולצ'וק, בעלי מועדון הגאגרין
>> עדכונים נוספים <<
:: אירועים ::
[30/03/2024]
Eternal Struggle Hafia hardoce fe(a)st
[14/03] Structural - "Decrowned" release show
>> לפרסום בלוח אירועים <<
:: כל הזכויות שמורות © מגזין מטאליסט 2002-2014 ::                                                                                :: אתר זה מיוצג על-ידי אילון, אגרט ושות' עורכי דין ::