תפריט ראשי
ראשי: ראיונות | כתבות | חדשות
סקירות: אלבומים | DVD | הופעות
סצינה: אירועים | תמונות | פורומים
שונות: עדכונים | סרטים | וידאו
אודות: המגזין | צוות האתר
פרסום: אירוע \ באנר | חדשות
OnTour
Disturbed
Feed Us Go English Visit Our Facebook Page Visit Our MySpace Profile
:: Articles ::

09/04/2022
אלבומי ההופעות הגדולים של Tomorrows Rain
כתבו: ישי שוורץ וחברי להקת Tomorrow's Rain

להקת הגות'/דום הישראלית Tomorrow's Rain הודיעו לאחרונה על הוצאתו של אלבום הופעה, שהוקלט במהלך הופעת ההשקה של אלבום הבכורה של ההרכב – עם מספר רב של מוזיקאים אורחים מהארץ ומחו"ל. לכבוד הוצאת האלבום, ישבו מנהיג הלהקה ישי שוורץ וחברי ההרכב, וסיפרנו לנו למה בחרו להוציא אלבום הופעה מוקדם כל כך בקריירת הלהקה, ומה הם אלבומי ההופעה האהובים עליהם ביותר, שהיו גם השפעה על הרעיון:

ישי שוורץ על הוצאת אלבום ההופעה

"לא תכננו להקליט ולהוציא את המופע כאלבום" אומר ישי, "אבל מהר מאד הרגשנו שזה לא מופע רגיל, שזה אירוע שחייב להיות מתועד, שזה רגע בזמן שחובה להנציח אותו למזכרת בצורה היפה ביותר שניתן, רגע שכל מי שהיה בו לא ישכח וכל מי שלא היה ימשיך לדמיין או להתבאס שלא היה או פשוט להנות ולהתחבר לאנרגיה הכל כך יצרית וייחודית שהיתה שם"

"כי יש כאן סוג של בשורה, חיבור שעד היום לא נעשה מעולם בישראל, משהו חדש במוזיקה הישראלית, מיכה שטרית של "מלנכולי" ו"עוד שיר אחר" עם אהרון מ My Dying Bride, שלומי ברכה מ"רכבת לילה לקהיר" ו"למה לי פוליטיקה עכשיו?" עם זאב טננבוים מ Salem על הבמה, גראולינג וקדרות של Doom Metal עם הרוק הישראלי של סוף שנות השמונים/תחילת שנות התשעים, חיבור של פסטיבל Hellfest עם מועדון הפינגווין וקולנוע דן, כאן, ובעברית, זה היה בגדול מופע השקה של הגרסה העברית של "Hollow.

"זה היה אמור להיות מופע כפול ב 2020, ביום הראשון היינו אמורים לבצע את כל Hollow באנגלית עם רבים מהאורחים שמופיעים בגרסה הבינלאומית של האלבום ולשיר יחד עם כל אורח שיר של ההרכב שלו, כך תוכנן להעמיד על הבמה את פרננדו מ Moonspell, גרג מ Paradise Lost, סאקיס מ Rotting Christ, אהרון מ My Dying Bride, ספירוס מ Septicflesh ושאר האורחים.
וביום השני לבצע את כל Hollow בעברית עם האורחים המשתתפים בגרסה העברית.
ואז באה לה הקורונה והעולם התהפך לכולנו על הראש.



התוכניות נדחו, ורק לאחר שנה החלטנו לקיים בכל זאת את המופע בגרסה העברית שלו ואיכשהו הצלחנו למרות הנהלים המורכבים והלוגיסטיקה האכזרית מאד להשיג אשרת כניסה לאהרון מ My Dying Bride ובכך גם להגשים חלום ולהופיע עם האמן הענק הזה שהפך כבר לחבר קרוב וגם לתת לכם טעימה קטנה אבל איכותית ממה שהיה אמור להיות המופע באנגלית לפני שהקוביד השתלט על חיינו.

אלבומי ההופעה הגדולים בכל הזמנים כפי שנבחרו ע"י חברי Tomorrow's Rain



Iron Maiden – Live After Death

בלי ספק הגדול מכולם, אלבום הזהב של ההופעות החיות במטאל, איירון מיידן בשיא תפארתם ב 1985 על הטור של Powerslave כובשת את העולם עם אלבום הופעה כפול, מפואר, מיסטי וממגנט שנמצא כיום כמעט 40 שנה לאחר צאתו בטופ של אלבומי ההופעה החיה במטאל, מושלמות בהתגלמותה.




Slayer – Decade Of Aggression

ב 1990 לאחר Seasons In The Abyss יצאו ארבעת המופלאים (קינג, הנימן, לומברדו ואראיה כמובן) לטור ענק שהוקלט לאלבום הופעה כפול, אחת מלהקות החימום היתה להקה חדשה בשם Alice In Chains.., בכל אופן Slayer נשמעו בטור הזה כמו הדבר הכי מרשים במטאל, אלבום הופעה נפלא שמתעד את הלהקה בשנת השיא שלה.



Judas Priest – Priest Live

אלבום הופעה מ 1986 מהסיבוב של Turbo אבל כולל את מיטב השירים של ההרכב, בגדול יש כאן את כל הקלישאות של תקופת שנות השמונים ב Judas Priest אבל כל קלישאה יותר מקסימה מזו שלפניה וכשרוב הלפורד שר כאן את Out In The Cold העולם עומד דום.




Motorhead – No Sleep Till Hammersmith

מוטורהד זה רוקנרול מוטורהד זה פאנק מוטורהד זה האבי מטאל מוטורהד זו תחנת דלק מוטורהד זה סקס מוטורהד זה בלוז מוטורהד זה פועלי הבמה וכשכל זה מתאחד לאלבום הופעה חיה כל כך אייקוני מה יש לומר מעבר? פריט חובה?





Emperor – Emperial Live Ceremony

בכנות: זה האלבום הכי טוב של Emperor, סוף סוף שומעים הכל ברור והלהקה נשמעת עוצמתית, מלאת כוח, וכל פרט קטן עדיין בולט ודומיננטי, שמעתי את ההופעה הזו יותר פעמים מכל אלבום אולפן שלהם.





At The Gates – Purgatory Unleashed

אלבום ההופעה של האיחוד, מכיל חומר מארבעת האלבומים הראשונים והמופלאים של ההרכב, At The Gates נשמעת כאן מלאת חיים, אנרגיה וכוח.






Ozzy Osbourne – Speak Of The Devil

אוזי אמר פעם בראיון שבאלבום הזה הוא נשמע מסטול לחלוטין, אולי בגלל זה הוא נשמע כמו הדבר הכי Evil שיצא לו בקריירה, כל הסט מכיל שירים של Black Sabbath, כך פתח נסיך האופל את שנות השמונים ואיכשהוא הוא הצליח לשרוד אותן.




Testament – Live At The Fillmore

שנת 1996 והמטאל במצב נוראי אבל Testament מוציאים אלבום הופעה מדהים שמתעלה על ביצועי האולפן, חומר מהאלבום הראשון ועד Low ובונוס של 3 ביצועים אקוסטים, הופעה מצויינת.






Death – Live In L.A

זה יצא כבר בסוף הקריירה של צ`אק שולדינר ועדיין לשמוע את Death מנגנת Live על הבמה את השירים מ Symbolic, Human וכל אלבומי המופת זו חוויה וזה עוד לפני עידן ה Pro Tools ותוכנות העריכה בכל סטודיו.





Exodus – Another Lesson In Violence

הרכב ה Thrash האמריקאי כבר היה גמור, חבוט, ועם רגל וחצי בקבר אבל ב 1997 הם הרימו מופע איחוד, הקליטו אותו, וממש כמו באלבום ההופעה של Testament: הצליחו להתעלות על ביצועי האולפן, זה היה הפתיח שבזכותו המשיכה הלהקה לפעול עד היום.

[ פרסם תגובה חדשה ]
:: שתפו ::
FaceBook MySpace Twitter Email This
:: חיפוש במגזין ::
 
:: סקירות אלבומים ::

Judas Priest – Invincible Shield

Bruce Dickinson – The Mandrake Project

Vespertine - Desolate Soil

Sinnery – Below The Summit

Winterhorde - Neptunian

Oceans On Orion – Start From Nothing
>> סקירות נוספות <<

:: עדכונים ::

כתבה:
להקות של אלבום אחד

כתבה:
עשרה אלבומי מטאל שאולי פספסתם

כתבה:
מטאל מזרח תיכון – על הרכבי המטאל של המזרח התיכון

כתבה:
2023 במטאל – סיכום שנה ישראלי של מגזין מטאליסט

כתבה:
2023 במטאל – סיכום בין לאומי של מגזין מטאליסט

ראיון:
הקוסמונאוטית של המטאל - ראיון עם אנה וולצ'וק, בעלי מועדון הגאגרין
>> עדכונים נוספים <<
:: אירועים ::
[14/03/2024]
Structural - "Decrowned" release show
[30/03] Eternal Struggle Hafia hardoce fe(a)st
>> לפרסום בלוח אירועים <<
:: כל הזכויות שמורות © מגזין מטאליסט 2002-2014 ::                                                                                :: אתר זה מיוצג על-ידי אילון, אגרט ושות' עורכי דין ::